Monday, January 07, 2008

Сънища - серия 1

отдавна се каня да започна да си записвам сънищата, и все не го правя. сега започвам поредицата публично:) иначе ми е скучно. сънувам изключителни безумия, просто не мога да се нарадвам на лудостта:)) и е много интересно как се преплитат елементи от действителността сега и тук, с миналото ми в България. първия сън го сънувах миналата седмица.
сън 1:
това е вариант на кошмар преследващ ме от години.
малко въведение - бях двойкаджийка по математика, тройки по химия и физика. проблемът беше, че след 3 години в Париж, ме хакнаха в българската учебна система, и за около известно време се мъчих да "наваксам" в безумието на тези предмети, след което като видях, че не мога да се преборя, реших, че ще е най-добре всички да го духат - и учителите и родителите ми. не че не бях права, но едвам завърших гимназия, след като ме изключиха от френската в края на 9ти кл. и ме пратиха в тъпата Първа. от един момент нататък, май след като заживях в Америка, ме запреследва сънят в който е дошъл края на учебната година и аз изведнъж осъзнавам, че няма да я завърша, защото не съм ходила на часове по математика. настава паника и отчаяние, защото определено хем не исках да уча, хем обаче се чувствах зверски отчаяна, че разочаровам високите очаквания на родителите ми. накратко, драма. обаче най-безумното в този конкретен recurring dream е, че вместо другаря Начев, който беше учителят ми по математика и с който се държах безобразно, учителят в съня ми беше Джордж Буш:))) сега ще обясня защо. другарят Начев беше един много добър, но доста тъп човек. докарвахме го, горкия, до сълзи, а аз просто издевателствах над него. не мисля, че издевателствам над Буш, но и двамата имат еднакво глупава усмивка. най-малко....
сън 2:
на Раковски, където някога живеех, изригва вулкан. решавам, че ще бягам от България да се спасявам от природното бедствие, което се разраства с всяка изминала минута. земята се тресе и цепи, и София всеки момент ще се окаже погълната. започвам да търся Радина, но разбирам, че са я отвлекли терористи. в съня живите ми родители плюс баба не ми помагат да я намеря. баща ми, неизвестно защо, прилича на мутант от Джеръми Айрънс и Джон Малкович и хич не му дреме, че Радина е отвлечена. седи пред едно огледало и се конти. в пълен ужас и паника съм. искам да се обадя на полицията, но разбирам, че съм загубила батерията на джиесема си. успявам да намеря българския си джиесем и той, слава богу, работи. звъня на полицията да съобщя за изчезването на Радина и изведнъж вместо полицията, вдига тя. казва, че е в Австрия и не звучи зле?!?? родителите ми казват, О, ние знаехме, от което аз побеснявам и не мога да повярвям, че са знаели, че е отвлечена в Австрия и не са ми казали. на завоя на Раковски зее кратер от който извира лава, а аз седя на ъгъла на Крум и съм в дълбоко отчаяние, че не мога да си взема детето и да замина за Америка.
в резюме: бяс и отчаяние от безпомощност. каквото и всичко това да означава, а то означава доста ясни неща, на сутринта умирам от смях на безумието. enjoy!:)

5 comments:

Нервната акула said...

Ужас, и аз имам кофти спомени от Начев. По мое време му викахме Чука.

milena f. said...

значи и ти си от френската:) да бе, Чука, дали е жив горкия човек? малко ми е жал за него, щото беше тъп, но не беше лош. а Недева ква кобра гадна беше... с Коларов имам супер гнусна случка, но е за книга:)) нали ще си пиша автобиографията:)

angie said...

Да записваш сънищата си... това е и моето насъщно ежедневие. виждам летящите същества от друга планета пред прозореца ми и осъзнавам, че това се повтаря години наред./спомнам си малката Радина, с която се учехме да рисуваме красиви кукли в кабинета на Дико/ Бях твърде малка, за да осъзнавам релността като значителна или безлична. Потърсих името ти не зная защо, може би защото моите деца вече пораснаха и съм свободна за изкрейзващите ми идеи!

milena f. said...

енджи, коя си ти??? моля те, напиши! ако не искаш в блога, на мейла ми. Радина също порастна и свободата да си отново едно полуюношеско себе си е страхотна! ако, разбира се, си успяла да го запазиш в процеса на собственото си порастване:)

zoezeezet said...

аз имам същия сън за часовете по математика и го сънувам често. и започна, когато се преместих да живея за постоянно в друга държава (дълго след като вече не се налагаше да уча математика). и също математиката я намразих в гимназията, английската.